Save the date: new Jeep® Renegade and Compass 4xe

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Save the date: new Jeep® Renegade and Compass 4xe

The Jeep :00ae: brand will reveal the new Renegade and Compass 4xe, its take on the plug-in hybrid, on July 20 from 3:00 pm CEST at the following links: Youtube and Facebook. The new 4xe models will be the Renegade and Compass featuring the best performance and driving dynamics ever, and will represent the brand’s commitment to becoming the leader in sophisticated environment-friendly technologies.
      The digital press conference will be presented by Antonella Bruno, Head of Jeep Brand EMEA; Marco Pigozzi, Jeep Emea Product Marketing Director; and Francesco Cimmino, Global Chief Engineer Renegade and Compass PHEV.
      Turin, July 14, 2020
      Pessimisten stehen im Regen, Optimisten duschen unter den Wolken.
      Manchmal höre ich auch auf den Namen Gerd ;)

Mein Auto: 500X OFF ROAD 1.6 E-torQ, Panda Lounge 1,2 8V

• Ich will die Preise dieser PlugIn-Hybride nicht wissen...unter 35.000€ läuft da nix... :evil:

LG
      Andi
      --------------------------------------------------------------------------------------------
      Huldigt ihm, denn er ist es ... der einzig wahre Gott der Schwarzwald-Elche :saint:
      ----------------------------------------
      rrooaarr - ich hab´ den Tiger im Tank - rrooaarr ;)

Mein Auto: 1,4l-120PS-Benziner als Kombi Lounge in GelatoWeiß mit diversen Paketen u.a. Popowärmer und 17" Alu´s, genannt "TurBienchen"